Om mig

Mit billede
Hej ! ! ! Mit navn er Anja Jeg er 33 år, bor sammen med min mand og mine skønne børn på 8 , 4 og 2 år. Jeg elsker at være kreativ og jeg elsker at prøve nye udfordringer. Siden her vil jeg bruge til at vise mine kreativiteter frem og mange andre ting. TAK Anja

onsdag den 14. september 2011

KREATIVITETER

Så er det på tide at prøve at få sat nogle billeder ind af nogle af de ting jeg har lavet :o)


Vi Starter med Mille's kjole syet i babyfløjl og med trykknapper i nakken.

Andreas' seje lynet mcgueen bukser, dem er han bare stolte af
syet i cowboy stof bilerne er applikeret på :o)

Sascha's Kjole, "Mor den strutter når jeg drejer rundt" ;o)

Her er de så mine 3 skønne skønne børn

Mille's Ugle Kjole, syet i cowboystof, uglestof og med kantbånd, bindes i nakken,
da jeg ikke lige havde set den skulle syes i strækstof måtte der jo findes en anden løsning ;o)

Shorts med ugler, rigtig lækker stof , er helt syg med det her ugle stof :o)

Mit store projekt var denne jakke, hold da op hvor den drillede, men blev meget tilfreds med resultatet
selvom der er lidt små fejl hmmm.

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare god :o) Både til at sy og til at blogge :D

    SvarSlet